Feestje, om in te lijsten2 sep 20241 minuten om te lezenFilmpje onder de foto... Dankjewel Paul en Jose, voor het mooie feest op 31 augustus. En wát 'n band hadden jullie geboekt zeg! Even wat anders dan onze Jazz ;) wow!!!! Even nagenieten...https://video.wixstatic.com/video/7f67bb_8997703730d04b1d80a658ab4b924055/720p/mp4/file.mp4
Opmerkingen